Khamis, 23 Mei 2013

Cuti dua minggu !

Assalamualaikum . 
Hai ., little sunshine !
you shine like a diamond . haha ~
-Abaikan budak tak betul ni-

Cuti dua minggu ?? .  hehe . emma tak segembira sesiapa pun masa cuti ni . emma takmau buang masa lagi . tahun ni  yang menentukan masa depan emma . SPM . emma kena study kuat ! . hee . emma takmau kalah lagii . i want to prove that im not a loser ! . :') . 

Kekecewaan emma selama ni ., emma kena buang . buang jauh - jauh ke laut . emma takmau semua tu ganggu emma . my past is past and now this is a new me . emma takmau fikir benda yang belum layak untuk emma fikir . emma baru 17 tahun . ,alah , emma belum pun masuk 17 tahun . hee ~ 

Okepp ., now emma bukan mau cerita pasal tu , emma mau cerita pasal cuti dua minggu . hee . subhanaallah ., banyak kertas kerja module spm kena bagi oleh pihak sekolah ., yang lebih dahsyat lagi , kalau tak siap dalam masa dua minggu , pelajar akan dikuarantinkan di watt's hall SMKG sehingga tugasan itu selesai . 

Haha ., nampaknya emma kena off facebook laa kann . hee . emma kena terpuruk laa dalam bilik buat kerja sekolah . haha . ketawakan emma , please . thankyou . ^_^ . 

Hehe ., korang buat apa masa cuti nihh ? haa ! yang UPSR , PMR , SPM tu ., jangan mata dok tengok facebook ajer ! pehe ? *cakapkelantanpulobudoknihh* ., belajo tetap belajo . sedar diri tu dah nak ambil exam . btw ., goodluck to all of us . 

Thanks read . Assalamualaikum . :') . 
Tengah sedih sebenarnya ni

0 5 000 KOMEN DI SINI:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Copyright 2013 | By Nur Ismah @ Emma Ul'Fah 2013